W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Informacje dotyczące ewidencji działalności gospodarczej

Co można załatwić w dziale ewidencji działalności gospodarczej?
- dokonać wpisu zgłoszenia do centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
- dokonać zmiany wpisu w centralnej ewidencji działalności gospodarczej.

Obie procedury są bezpłatne, wymagają jednakże z reguły osobistej wizyty w siedzibie Urzędu.

Gdzie załatwić?
Siedziba Urzędu Gminy, pokój numer 9, bezpośredni numer telefonu: (46) 864-26-16

Przydatne linki i dokumenty znaleźć i pobrać można z oficjalnej strony CEIDG - TUTAJ oraz na stronie internetowej biznes.gov.pl - TUTAJ.

Powiadom znajomego