Zawiadomienie o terminie XLIV Sesji Rady Gminy Sochaczew w dniu 29.06.2022
Zawiadomienie o terminie XLIV Sesji Rady Gminy Sochaczew w dniu 29.06.2022 znajduje się w poniższym załączniku.
W debacie nad raportem o stanie gminy będą mogli wziąć udział nie tylko radni, ale również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany będzie do złożenia Przewodniczącemu Rady Gminy Sochaczew pisemnego zgłoszenia, popartego podpisami co najmniej 20 osób (wzór zgłoszenia w załączeniu).
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Zgłoszenia udziału w debacie należy dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zostanie zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
Zgłoszenia do debaty przyjmowane będą w Biurze Rady Gminy Sochaczew, pokój nr 9, w Urzędzie Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115.