W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Powrót

Zawiadomienie o terminie XLIV Sesji Rady Gminy Sochaczew w dniu 29.06.2022

Zawiadomienie o terminie XLIV Sesji Rady Gminy Sochaczew w dniu 29.06.2022 znajduje się w poniższym załączniku.
W debacie nad raportem o stanie gminy będą mogli wziąć udział nie tylko radni, ale również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany będzie do złożenia Przewodniczącemu Rady Gminy Sochaczew pisemnego zgłoszenia, popartego podpisami co najmniej 20 osób (wzór zgłoszenia w załączeniu). 

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w  debacie wynosi 15. Zgłoszenia udziału w debacie należy dokonać najpóźniej w dniu  poprzedzającym dzień,  na który zostanie zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.

Zgłoszenia do debaty przyjmowane będą w Biurze Rady Gminy Sochaczew, pokój nr 9, w Urzędzie Gminy Sochaczew ul. Warszawska 115.

Załączniki

Powiadom znajomego