W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt
Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP: 837-16-92-031
REGON: 750148526

Referent ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozliczeń inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Ewelina Kuzińska, Żuków
Uzasadnienie wyboru Pani Ewelina Kuzińska spełniła wymogi formalne zgodne z ogłoszeniem z dnia 14 stycznia 2022 roku oraz wykazała się znajomością zagadnień związanych zadaniami na stanowisku objętym naborem.
Szczegóły
Stanowisko Referent ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozliczeń inwestycji
Miejsce pracy Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Urzędu Gminy Sochaczew, pokój nr 17 - 1 piętro lub pocztą na adres urzędu

Treść

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozliczeń inwestycji w Urzędzie Gminy Sochaczew znajduje się w poniższym złączniku.

Aktualizacja 01.02.2022

1. Dodano Zarządzenie nr 7/2022 Wójta Gminy Sochaczew w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej - TUTAJ

2. Dodano listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu - załącznik na dole.

Aktualizacja 07.02.2022

1. Dodano protokół z przeprowadzenia naboru - załącznik na dole.

2. Dodano informację o wynikach na boru - załącznik na dole.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane