W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Uchwała nr XVII/82/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Sochaczew
z dnia
w sprawie zasad i trybu nadawania Honorowego Obywatelstwa Gminy Sochaczew oraz tytułu „Zasłużony dla Gminy Sochaczew”
na podstawie Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm., ) oraz § 6 i § 7 Statutu Gminy Sochaczew (Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego z 2018 r., poz. 11422 )
status uchwały obowiązująca

Treść Uchwały Nr XVII/82/2020 w sprawie zasad i trybu nadawania Honorowego Obywatelstwa Gminy Sochaczew oraz tytułu „Zasłużony dla Gminy Sochaczew” znajduje się w poniższym załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego