W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Uchwała nr XXVII/147/2021

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Sochaczew
z dnia
w sprawie w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sochaczewie z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu gminy Sochaczew
na podstawie Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r., poz. 713 z późn.zm.) oraz art. 15 ust. 7 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 869 z późn.zm. ) Rada Gminy Sochaczew uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca

Uchwała Nr XXVII/147/2021 w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sochaczewie z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu gminy Sochaczew znajduje się w poniższym załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego