W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Wróć

Informujemy iż 13.05.2021 roku została uruchomiona platforma zakupowa, za pośrednictwem której obsługiwany będzie proces udzielania zamówień i realizacji zakupów dla Gminy Sochaczew. Platforma dostępna jest pod adresem: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

Szanowni Państwo, informujemy iż 13.05.2021 roku została uruchomiona platforma zakupowa, za pośrednictwem której obsługiwany będzie proces udzielania zamówień i realizacji zakupów dla Gminy Sochaczew. Platforma dostępna jest pod adresem: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/  

Komunikacja elektroniczna z wykonawcami będzie odbywać się z wykorzystaniem Marketplanet OnePlace, gdzie Wykonawcy będą mieli możliwość elektronicznego składania ofert, wymiany informacji z Zamawiającym oraz pozyskiwania zamówień.

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Powiadom znajomego