Szanowni Państwo, informujemy iż 13.05.2021 roku została uruchomiona platforma zakupowa, za pośrednictwem której obsługiwany będzie proces udzielania zamówień i realizacji zakupów dla Gminy Sochaczew. Platforma dostępna jest pod adresem: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/  

Komunikacja elektroniczna z wykonawcami będzie odbywać się z wykorzystaniem Marketplanet OnePlace, gdzie Wykonawcy będą mieli możliwość elektronicznego składania ofert, wymiany informacji z Zamawiającym oraz pozyskiwania zamówień.

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.