W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Powrót

Informacje dotyczące podatku leśnego na rok 2017

Stawka podatku leśnego na 2017 rok z 1 ha fizycznego lasu = 42,02 zł.

Uchwała w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych na rok 2017

Osoby prawne mają obowiązek złożyć deklarację do 15 stycznia każdego roku.


Terminy płatności rat podatku:

Osoby fizyczne wpłacają podatek na indywidualny nr konta bankowego podany w decyzji podatkowej w terminach:

15 marzec
15 maj
15 wrzesień
15 listopad

Osoby prawne:

do 15 dnia każdego miesiąca, na numer rachunku bankowego:

Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, BS Sochaczew 76 9283 0006 0013 2381 2000 0010

Powiadom znajomego