W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Wróć

Informacje dotyczące podatku od nieruchomości na rok 2017, 2018 i 2019

Informacje na temat stawek podatku od nieruchomości na rok 2017, 2018 i 2019 znajdują się w uchwałach poniżej:

Uchwała w sprawie podatku od nieruchomości na rok 2017 / obowiązująca na rok 2018 i 2019

Uchwała w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych na rok 2017 / obowiązująca na rok 2018 i 2019

Uchwała Nr XVI/67/2011 w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości

Osoby prawne maja obowiązek złożyć deklarację do 31 stycznia każdego roku.

Terminy płatności rat podatku od nieruchomości:

Osoby fizyczne wpłacają podatek na indywidualny nr konta bankowego podany w decyzji podatkowej, w terminach.

15 marzec
15 maj
15 wrzesień
15 listopad

Osoby prawne od 2018 roku również wpłacają podatek na indywidualne numery rachunku bankowego.

w terminach:
styczeń - do 31 stycznia
luty - grudzień  do 15 dnia każdego miesiąca

Załączniki

Powiadom znajomego