W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt
Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP: 837-16-92-031
REGON: 750148526
Powrót

Informacje dotyczące podatku od nieruchomości na rok 2021, 2022 i 2023

Informacje na temat stawek podatku od nieruchomości na rok 2021, 2022 i 2023 znajdują się w uchwałach poniżej:

Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

uchwała_nr_XXXVI_153_2016

Osoby fizyczne wpłacają podatek na indywidualny nr konta bankowego podany w decyzji podatkowej, w terminach:

- 15 marzec

- 15 maj

- 15 wrzesień

- 15 listopad

Druki informacji w sprawie podatku od nieruchomości wraz z załącznikami:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1

Załącznik ZIN-1

Załącznik ZIN-2

Załącznik ZIN-3

Osoby prawne maja obowiązek złożyć deklarację do 31 stycznia każdego roku.

Druki deklaracji w sprawie podatku od nieruchomości:

Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1

Załącznik ZDN-1

Załącznik ZDN-2

Podatek wpłacają na indywidualne numery rachunku bankowego w terminach:

styczeń - do 31 stycznia

luty - grudzień  do 15 dnia każdego miesiąca

 

Powiadom znajomego