W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Powrót

Zawiadomienie o zmianie nazwy przedsięwzięcia i ponownym wystąpieniu o opinię RDOŚ, PPIS i PGW WP w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko farmy fotowoltaicznej w obrębie PGR Żdżarów

Zawiadomienie o zmianie  nazwy przedsięwzięcia oraz o ponownym wystąpieniu o opinię do RDOŚ, PPIS i PGW WP, w przedmiocie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW składającej się z czterech instalacji do 1 MW każda wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją transformatorowo - rozdzielczą średniego napięcia na działce nr ewid.: 5/30 w obrębie PGR Żdżarów, gm. Sochaczew” znajduje się w poniższym załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego