W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Tag: określenie zasad

Uchwała nr VIII/32/2024

Uchwała nr VIII/32/2024 zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad i trybu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących mienie Gminy Sochaczew znajduje się w poniższym załączniku.

Uchwała nr V/24/2024

Uchwała nr V/24/2024 w sprawie określenia zasad i trybu korzystania ze świetlic wiejskich stanowiących mienie Gminy Sochaczew znajduje się w poniższym załączniku.

Uchwała nr LXX/379/2024

Uchwała nr LXX/379/2024 w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 znajduje się w poniższym załączniku.