W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Uchwała nr XXXV/186/2021

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Sochaczew
z dnia
w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Gminy Sochaczew
na podstawie Na podstawie art. 25 ust. 4, 6, 7 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 października 2021 r. w sprawie maksymalnej wysokości diet przysługujących radnemu gminy (Dz.U. z 2021 r. poz. 1974)
status uchwały obowiązująca

Uchwała Nr XXXV/186/2021 w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Gminy Sochaczew znajduje się w poniższym załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego