W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Uchwała nr XLV/235/2022

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Sochaczew
z dnia
w sprawie przyjęcia gminnego programu budowy i finansowania przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sochaczew w latach 2022 - 2024
na podstawie Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 roku, poz. 559 z późn. zm.) w związku z art. 400a ust. 1 pkt 5 oraz art. 403 ust. 2, ust. 4 pkt 1 lit a) i ust 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1973 z późn. zm.)
status uchwały obowiązująca

Wójt Gminy Sochaczew informuje, że od dnia 23 sierpnia 2022 roku będzie istniała możliwość składania wniosków o dofinansowanie do budowy przydomowej oczyszczalni ścieków. Szczegółowy tryb procedury ubiegania się o dofinansowanie z budżetu Gminy określa załącznik do Uchwały Nr XLV-235-2022 Rady Gminy Sochaczew z dnia 27.07.2022 roku. Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają pracownicy Urzędu Gminy Sochaczew – Pani Ewelina Kuzińska oraz Pan Ireneusz Góralczyk pod numerem telefonu 46 864 26 53.

Uchwała nr XLV/235/2022 w sprawie przyjęcia gminnego programu budowy i finansowania przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sochaczew w latach 2022 - 2024 znajduje się w poniższym załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego