W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Uchwała nr II/12/2024

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Sochaczew
z dnia
w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Sochaczew
na podstawie Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.609), art. 8 ust. 2 i art. 36 ust. 1,2,3 i 4, art. 37 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530) oraz § 3 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r.,poz. 1960),
status uchwały obowiązująca

Uchwała nr II/12/2024 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Sochaczew znajduje się w poniższym załączniku.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego