W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Zarządzenie nr 4/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Dyrektora GZGK
z dnia
w sprawie systemu i rozkładu czasu pracy oraz okresu rozliczeniowego
Status obowiązujące

Zarządzenie nr 4/2024 w sprawie systemu i rozkładu czasu pracy oraz okresu rozliczeniowego oraz obwieszczenie z dnia 5 sierpnia 2024 r. w sprawie systemu i rozkładu czasu pracy oraz okresu rozliczeniowego znajdują się w poniższym załączniku.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego