W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Remont elewacji budynku siedziby Urzędu Gminy Sochaczew

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont elewacji budynku siedziby Urzędu Gminy Sochaczew
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy D.271.1.2017
Zamawiający Gmina Sochaczew
Tryb zamówienia Przeatrg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 30 000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 82518-2017 z dnia 12.05.2017r.

Załączniki

wyniki pdf, 261 kB
UMOWA doc, 107 kB
SIWZ doc, 344 kB

Powiadom znajomego