W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sochaczew

ul. Warszawska 115
96-500 Sochaczew

tel. (46) 864-26-00
fax: (46) 864-26-02
e-mail: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

NIP GMINY: 837-16-92-031
REGON: 750148526
ADRES ESP: /exj2d97k84/SkrytkaESP

 

Powrót

ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMIN POWIATU SOCHACZEWSKIEGO

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMIN POWIATU SOCHACZEWSKIEGO
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy D.271.1.2017.PO
Zamawiający Gmina Sochaczew
Tryb zamówienia Przetarg ofertowy
Wartość zamówienia poniżej 30 000 EURO
Termin składania ofert
unieważnienie
Unieważnienie z dnia 12.07.2017r.

Załączniki

SIWZ doc, 308 kB
uniewaznienie pdf, 232 kB

Powiadom znajomego